Wij werken vanwege het coronavirus zoveel mogelijk vanuit huis. De bezetting op onze kantoren is daarom beperkt. We verzoeken je daarom om eerst onze online FAQ te checken. Staat jouw vraag daar niet tussen? App ons (+31 88 730 4200) of mail ons dan (info@sshxl.nl). Je kunt ons alleen bellen voor urgente reparatieverzoeken. Dit doe je door te bellen naar ons algemene nummer (+31 88 730 4200) en de 1 te kiezen in ons keuzemenu.

Een kamer of woning bij de SSH

Je bent op zoek naar een kamer of woning in Utrecht, Amersfoort, Rotterdam, Tilburg of Zwolle. Hoe werkt het precies? Heel simpel: volg de stappen in het schema. Uitgebreide uitleg.

1. Schrijf je in bij de SSH

2. Log in en upload je studiebewijs

3. Reageer op het aanbod

Als je hebt gereageerd

Je hebt een leuke kamer, appartement of studio gezien, je hebt voldoende inschrijftijd, je voldoet aan de voorwaarden en je hebt gereageerd op de advertentie. Wat gebeurt er nu?

Woonruimte gevonden!

Als SSH-bewoner kun je allerlei zaken regelen via Mijn SSH. Of misschien wil je op gegeven moment doorverhuizen naar andere SSH-woonruimte.

7. Wonen in een SSH-woning

8. Wooncarrière bij de SSH

9. Huur opzeggen