Wij werken vanwege het coronavirus zoveel mogelijk vanuit huis. De bezetting op onze kantoren is daarom beperkt. We verzoeken je daarom om eerst onze online FAQ te checken. Staat jouw vraag daar niet tussen? App ons (+31 88 730 4200) of mail ons dan (info@sshxl.nl). Je kunt ons alleen bellen voor urgente reparatieverzoeken. Dit doe je door te bellen naar ons algemene nummer (+31 88 730 4200) en de 1 te kiezen in ons keuzemenu.

Reparatieverzoek

Calamiteit? Bel bij nood direct naar (088) 730 42 00 en/of 112

Bereikbaarheid van de SSH​
Mensen in heel Nederland wordt opgeroepen zoveel mogelijk thuis te werken of de werktijden te spreiden. De SSH handelt preventief om besmetting van medewerkers te voorkomen.
​We vragen je daarom om Reparatieverzoeken alleen in te dienen als deze urgent zijn.

 

1. Meld je reparatieverzoek

2. Je melding gaat naar de aannemer

3. De aannemer belt jou om een afspraak in te plannen

4. Je reparatieverzoek wordt afgehandeld

5. We vragen om je mening