Wij werken vanwege het coronavirus zoveel mogelijk vanuit huis. De bezetting op onze kantoren is daarom beperkt. We verzoeken je daarom om eerst onze online FAQ te checken. Staat jouw vraag daar niet tussen? App ons (+31 88 730 4200) of mail ons dan (info@sshxl.nl). Je kunt ons alleen bellen voor urgente reparatieverzoeken. Dit doe je door te bellen naar ons algemene nummer (+31 88 730 4200) en de 1 te kiezen in ons keuzemenu.

SSH niet bereikbaar i.v.m. stroomonderbreking

Op woensdagochtend 15 januari en donderdagmiddag 16 januari vervangt Stedin de bekabeling van het elektranetwerk in een deel van de binnenstad van Utrecht. Het hoofdkantoor van de SSH komt daardoor tijdelijk zonder stroom te zitten, en dat betekent helaas het volgende:

- we zijn beide dagen enkele uren niet bereikbaar, ook niet telefonisch. Op e-mail en WhatsApp zullen we dus pas later reageren dan je van ons gewend bent.
- onze website, Mijn SSH en het huuraanbod blijven beschikbaar, maar zullen niet volledig functioneren. Zo is bijv. het accepteren van een huurovereenkomst tijdelijk niet mogelijk.

Onze excuses voor het ongemak! We hopen natuurlijk dat de periode van stroomuitval meevalt en dat zowel woningzoekenden, huurders als samenwerkingspartners hier niet al te veel last van hebben.