Wij werken vanwege het coronavirus zoveel mogelijk vanuit huis. De bezetting op onze kantoren is daarom beperkt. We verzoeken je daarom om eerst onze online FAQ te checken. Staat jouw vraag daar niet tussen? App ons (+31 88 730 4200) of mail ons dan (info@sshxl.nl). Je kunt ons alleen bellen voor urgente reparatieverzoeken. Dit doe je door te bellen naar ons algemene nummer (+31 88 730 4200) en de 1 te kiezen in ons keuzemenu.

Dubbel verzonden Accept Email

Dit bericht is alleen van toepassing op huurders die niet via een automatische incasso hun huur betalen.

Vorige week is helaas iets mis gegaan met de AcceptEmail van februari 2018, de mail die je krijgt als je zelf maandelijks je huur naar ons overmaakt. Per ongeluk heeft deze groep huurders een betalingsverzoek voor zowel januari als februari ontvangen. Uiteraard hoeven jullie alleen de maand februari te betalen! Heb je januari toch betaald – wat dus voor de tweede keer zou zijn, omdat je in december al een AcceptMail voor januari hebt gehad -, dan mag je de AcceptEmail van februari negeren.

Onze excuses voor de verwarring! We verwerken alle betalingen zo snel mogelijk op de juiste manier in onze administratie. Heb je vragen over het bovenstaande? Neem dan gerust contact met ons op!