Dit artikel is alleen bedoeld voor bewoners die in een pand wonen waar SSHnet is.
Moet ik zelf internet regelen?
Op Mijn SSH (menu 'Mijn woonruimte') lees je hoe het internet in jouw pand is geregeld. Veel SSH-panden zijn aangesloten op SSHnet. De informatie hieronder is alleen relevant voor de huurders die in deze panden wonen.
Veelvoorkomende internetproblemen
De meeste huurders melden de volgende problemen bij ons:
- Ik heb geen internetverbinding
- De wifi is heel traag
- De TV geeft een foutmelding
- De TV geeft een blokkerig beeld
- Ik ben in quarantaine geplaatst
Om een poging te doen jouw internetprobleem op te lossen, is het belangrijk om te weten waar je woont. Klik daarom hieronder op de naam van jouw pand. Je komt dan op een pagina met informatie over en oplossingen voor jouw specifieke situatie.
- Rotterdam: 't Leidsche Veem, Robert Baelde, Caland II, d'Blaauwe Molen, Overhoningen, Hatta, Erasmus International House en Pand de Vries.
- Utrecht: IBB laagbouw, IBB hoogbouw, Cambridgelaan, De Bisschoppen, Casa Confetti, De Sterren, Enny Vredelaan, TWC, Johanna, Mammoet, Kariboestraat, Gansstraat, Reestraat, Amsterdamsestraatweg, Otterstraat, Biltstraat, Aurora, Zevenwouden, Miquelhuis, De Opaal, Alexander Numankade 1, Kruisstraat 101-179 en Predikherenstraat 19A.
- Zeist: Warande
- Zwolle: Talentenplein
- Groningen: Upsilon, Winschoterdiep, Plutolaan en Libertas
Belangrijke documenten
Ik ben (tijdelijk) gestopt met mijn studie. Kan ik nog gebruik blijven maken van SSHnet?
Als je (tijdelijk) met je studie stopt, dan stopt je account van eduroam ook. De oplossing: maak een persoonlijk account aan op www.publicroam.nl. Overal waar wij eduroam aanbieden is ook publicroam beschikbaar.