Wij werken vanwege het coronavirus zoveel mogelijk vanuit huis. De bezetting op onze kantoren is daarom beperkt. We verzoeken je daarom om eerst onze online FAQ te checken. Staat jouw vraag daar niet tussen? App ons (+31 88 730 4200) of mail ons dan (info@sshxl.nl). Je kunt ons alleen bellen voor urgente reparatieverzoeken. Dit doe je door te bellen naar ons algemene nummer (+31 88 730 4200) en de 1 te kiezen in ons keuzemenu.

De SSH verhuurt ook studentenkamers en -woningen in grote complexen. Om ook daar de veiligheid te garanderen hebben we een aantal maatregelen getroffen. Denk bijvoorbeeld aan afsluitbare trappenhuizen en goede verlichting. Bij sommige complexen is ook cameratoezicht aanwezig. Is in jouw complex sprake van schade, diefstal of een ander incident? En verwacht je dat onze camerabeelden duidelijkheid kunnen bieden? Volg dan deze stappen:

1) Controleer in Mijn SSH of bij jouw complex camera’s hangen. Dit staat onder ‘Mijn woonruimte’.

2) Doe aangifte bij de politie. Zij maken een proces verbaal en geven aan of camerabeelden gewenst zijn om duidelijkheid te bieden over de toedracht.

3) Heb je aangifte gedaan? Neem - in verband met de beperkte bewaartermijn van de beelden - binnen drie dagen contact met ons op. Geef in je verzoek de datum, het tijdstip en de tijdsduur aan van de gewenste beelden. Wij laten binnen drie werkdagen weten of we aan je verzoek voldoen. Overigens kan alleen de politie eventuele beelden opvragen om te bekijken.

Protocol
Met oog op de bescherming van de privacy van de bewoners en bezoekers heeft de SSH het protocol ‘Cameratoezicht’ opgesteld. Dit protocol geeft onder andere een beschrijving van de praktische uitvoering van het cameratoezicht.

PDF iconnl_protocol_cameratoezicht_avg.pdf